2013. július 19., péntek

#Deutschkurs

Micsoda német tudás gyerekek! Sikeresen túléltem az első hetet, a két hetes német intenzív kurzuson. Napi öt órában tanulunk, majd utána a házi feladatok és tesztek megírásával is. Kissé lelkizős beszámoló következik:
 Szóval első nap féltem és kissé izgultam, tudtam, hogy gyenge leszek. Az is voltam, de nem baj nem mindenki olyan jó mind uncsitesóm. Nem sikerült szinte egyik feladat se, a tanár pedig csak németül volt hajlandó megszólalni, úgy éreztem ott helyben elsírom magam és kirohanok a teremből. De végül kibírtam, és felszabadultan vánszorogtam haza megírni a lecót. Bele se gondoltam, hogy ez nagyon sok, csak mikor neki ültünk. (Hajnali egy van mindenképp szeretném még ezt ma lekörmölni, vagy legalább most, a beszéd és írás eléggé nehezen megy.) Rengeteg házit kapunk minden egyes nap. Ma is 11-ig írtuk, és még most se vagyunk készen. Viszont egy hét alatt rengeteget fejlődtem, ezt mutatja az is, hogy kedden írtunk egy tesztet az 47%-os lett, majd a csütörtöki teszt 89% lett. Kivételesen büszke vagyok magamra.
Ha bárkinek megfordulna a fejében, egy ilyen tanfolyam én nyugodt szívvel ajánlom (egyenlőre).

U.I.: Kellett ilyen leveleket/fogalmazásokat írni és már annyira ki voltunk ütve, hogy Söulból illetve Tokyból írtunk, Bözs Hase-nak (Bözsi nyúlnak), Suga-nak (a BTS-ből), J-hope-nak (a BTS-ből) illetve Nikolaus-nak (a mikulásnak). Illetve vásároltunk varázs szőnyeget, és kihívtuk Erick-et az Elektrikert. Igen, elvoltunk, és ezt nagyon fontos volt megosztanom a világgal. Oké, igen, fáradt vagyok. Megyek aludni. Egy Vödörszén'!;) Pont, mint 4.-ben.xd

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése