2013. július 19., péntek

#Kérdezős körbigyó v.4

A változatosság kedvéért, megint egy ilyen teszt kitöltéssel jövök. Megint kaptam 3-mat, és úgyis kellene valami frisst hozni, és ezeket kifejezetten jó olvasgatni, én speciel szeretem. Előre szólok, senkinek se küldöm tovább és nem teszek fel kérdéseket.
Szóval akkor nicolee kérdései:

1.Fiúkkal vagy lányokkal jössz ki könnyebben?
Haha, egyértelműen a fiúkkal.

2.Elitélsz embereket? Ha igen,"milyenek ".
Próbálok előítéletek nélkül élni és gondolkozni, viszont a buta illetve tanulatlan embereket kissé megvetem. Persze lehet ő ettől még jó ember, de nem értem miért nem élnek az emberek a tanulás lehetőségével.

3.Mit változtatnál a külsődön ?
Hát még kisebb koromban sikeresen estem egyet bicajjal, így az állam ilyen furin néz ki, jó lenne ha megint olyan lenne mint régen. De semmi pénzért se műteném meg. Ezeket a sebészeti beavatkozásokat nagyon ellenzem...

4.A barátaidra mondj 10 találó szót!
1. hülyék (jó értelemben) 2. megbízhatóak 3. egyediek 4. stílusosak 5. néha nagyon gyerekesek. Ennyi jut most hirtelen csak eszembe, bocsi.

5.Volt már sorozatba illő szerelmi történeted?
Nem mondanám h igazán szerelmi, de ja volt.

6.Melyik híresség fanja vagy?
Én úgy érzem, hogy rám a "fan" kicsit durva és túlzó szó, de akiket khm.. hát tisztelek (fogalmazzunk így) azok az alábbi személyek: B.A.P,BTS,Bigbang összes tagja. De az örök kedvenc Angus Young, hihetetlen pasi.

7.A sportos vagy a nőies vonalat képviseled?
Sportos.

8.Melyik a kedvenc sportod?
A tenisz és a röplabda.

9. Erre sajnos nem tudok válaszolni.


10. Melyik zene írja le legjobban a hanglatodat? 

Sum41-Pieces, most is azt hallgatom.

-Folytatás következik-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése