2013. július 29., hétfő

#We are bulletproof

Úgy gondolom nem az életkor határozza meg, hogy ki vagy és, hogy mire vagy képes. Úgy érzem igazam van, hisz lehet olyan művelt és érett egy 14 éves lány, mint egy 16 éves leányzó, és lehet egy 24 éves srác olyan tuskó és tahó, mint egy 12 éves kisfiú. Most mondtam egy példát. Viszont a mai világban.... Örök általánosítás. Pedig mindannyian különbözünk, és pont ettől vagyunk ugyanolyan egyformák.
Nem szeretnék erre annyira kitérni, mivel lerágott csonk a téma és már nekem is elegem van belőle, de ami ezt az egészet kiváltotta, azt itt tekinthetitek meg: [link]
Hm hát pont erről ugrik be, milyen jó is volt Nyíregyházán. Sok hülyülés és szórakozás, de még több tanulás és készülés az órákra és szintközikre, aztán a nagy vizsgára... Visszatekintve nem volt nagy dolog, de előtte való nap úgy készültünk, mintha most érettségiznénk. Amúgy sikeresen átmentem egy egész szép átlaggal. Na de nézzük mivel töltöttük a néhai szabadidőnket.

1. Nagynéném sokszor vitt minket el vásárolni (ne gondolj nagyra, a Spárba vagy az Aldiba mentünk) ebben az egészben az volt a vicces, hogy sose mentünk - mi gyerekek- be a boltba, mindig a kocsiba várakozunk, ahol majd meg sültünk, így le kellett tekerni az ablakokat. Ilyenkor kiélveztük, hogy senki se szólhatott ránk és a telefonon a klippet nézve üvöltöttük, hogy "We are bulletproof!" avagy "lolli-lolli-lolli-pop oh lollipop" (ez volt uncsitesóm kedvenc száma).
2. Egész sokat bicajoztunk ott a kertvárosban. Voltak érdekes kertek műanyag pálmafákkal, meg porcelán kutyákkal és kutyaházzal. Elmentünk egy deszkás parkba is, bár terepbicóval nem akartam kipróbálni a félcsövet. Ami pedig a legjobb volt az a határtalan adrenalin löket amikor a körforgalomban mentünk 3 kört is és az autók ott jöttek mögöttünk, kicsit kibuktak, de hé a bicikli is egy közlekedési eszköz!
3. Szülinapozás a kertben Sum41-t illetve BTS-t hallgatva.Igen, uncsi tesóm az egyetlen aki hasonló cipőben jár mint én. (Értsd: rock és nu-metál mellett kpopot hallgat.) Bár a szülők mindkét együttest hamar kinyomták, így maradt a "Ma van a szülinapom-pom-pom" Közben pillecukrot sütögettünk és buborékfújóztunk. Kicsit úgy érzem, hogy ebből már kinőttem, de azért néha jó érzés ennyire lemenni dedóba, mondjuk amikor a szülők rád kényszerítik...
4. Próbáltunk kínai szerencse sütit sütni, de nem igazán sikerült így átneveztük édes talléroknak, amúgy nagyon finom volt, és sokat röhögtünk közbe.
5. Sétálgatás egy zacskó fokhagymával a csillagos égbolt alatt. Hihetetlen meghitt tud lenni. Szinte mindent megbeszéltünk ami egy év alatt történt velünk, sőt egész életünkben.
6. Szentmise. Tudni kell rólam, hogy ilyen témában hihetetlen "lázadó" vagyok kiskorom óta. Kötelező volt hittanra járnom és első áldoznom, én viszont foggal körömmel elleneztem az egészet, egy olyan családban ahol rengeteg a pap és mindenki jár a vasárnapi misére. Nem tehettem mást, nekem is el kellet mennem. 
WONDERWALL | via Tumblr

Összegezve nagyon élveztem ezt a két hetet és rengeteg élménnyel és emlékkel lettem gazdagabb. Haha.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése